4 weken tot vertrek - Reisverslag uit Breda, Nederland van Daisy Korstanje - WaarBenJij.nu 4 weken tot vertrek - Reisverslag uit Breda, Nederland van Daisy Korstanje - WaarBenJij.nu

4 weken tot vertrek

Blijf op de hoogte en volg Daisy

09 Januari 2015 | Nederland, Breda

Vandaag vertrek ik over 4 weken naar Bonaire. Dan ben ik nu op Schiphol mijn koffer aan het inleveren! Heel bizar, het komt nu echt dichtbij...

Voor mijn reis is alles geregeld: mijn tickets, appartement, project (waarvoor het contract getekend is) & wanneer iedereen op bezoek komt is ook al bijna rond.

Via deze blog ga ik iedereen in Nederland op de hoogte houden van mijn ervaringen met betrekking tot mijn project, vrije dagen en de ZON!

Het is nu dus echt aftellen en de spanning neemt toe. Ik zou dus zeggen tot mijn volgende blog, die hoogstwaarschijnlijk geschreven zal worden in het zonnige Bonaire.

  • 09 Januari 2015 - 16:44

    Edgar:

    komt allemaal goed en ik zie je snel. X

  • 09 Januari 2015 - 22:24

    Marianne :

    Wat leuk dat je je vleugels uit gaat slaan in het overzeese ,hoe en wat je precies gaat doen weet ik niet maar als je het goed vindt blijf ik graag op de hoogte ,liefs en heel veel succes .

  • 09 Januari 2015 - 23:11

    Edith:

    jou kennende gaat het allemaal lukken, grijp je Jansen en geniet kus edith

  • 10 Januari 2015 - 19:10

    Ank Adan:

    ik ga je volgen, komt allemaal goed , nu aftellen maar. Succes met alle voorbereidingen, liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Ik ben Daisy en ik ben vierdejaarsstudente HBO-Verpleegkunde. Als tweede afstudeerminor heb ik de minor Buitenland gekozen en voor deze minor ga ik dik 4,5 maand naar het zonnige Bonaire toe. Ik ga hier een project uitvoeren in de thuiszorg met betrekking tot ontzorgen (ja, waar ze hier in Nederland al zo lekker mee bezig zijn). Ik kan niet wachten en 6 februari vertrek ik dan echt richting de zon! In ieder geval heel tof dat jij/jullie mij volgen terwijl ik in Bonaire zit.

Actief sinds 26 Nov. 2014
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 6719

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Buitenland stage

Landen bezocht: