Buitenland stage - Reisverslagen van Daisy Korstanje - WaarBenJij.nu Buitenland stage - Reisverslagen van Daisy Korstanje - WaarBenJij.nu

Buitenland stage

Als stagedoeleinde naar Bonaire om in de thuiszorg een project uit te voeren.

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

I'm coming home!

02 Juni 2015

Nick&Simon, lionfish & Kakkerlakken

19 Mei 2015

Ostracod, Dag van de Verpleging & opgesloten!

05 Mei 2015

Turtle Survey, Dia di Rincon & Bezoek!

13 April 2015

Slagbaai, paasbrunch & de testfase
Daisy

Ik ben Daisy en ik ben vierdejaarsstudente HBO-Verpleegkunde. Als tweede afstudeerminor heb ik de minor Buitenland gekozen en voor deze minor ga ik dik 4,5 maand naar het zonnige Bonaire toe. Ik ga hier een project uitvoeren in de thuiszorg met betrekking tot ontzorgen (ja, waar ze hier in Nederland al zo lekker mee bezig zijn). Ik kan niet wachten en 6 februari vertrek ik dan echt richting de zon! In ieder geval heel tof dat jij/jullie mij volgen terwijl ik in Bonaire zit.

Actief sinds 26 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6614

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 12 Juni 2015

Buitenland stage

Landen bezocht: